zondag 29 maart 2015

Kongsberg skisenter, 17 januari 2015

Dit weekend was ik alleen met Stefan omdat Jacqueline met de twee oudsten in Nederland was. We gingen naar het skicentrum in Kongsberg. Dat was reuze spannend! Ik had een tuigje geleend van een collega zodat ik Stefan aan mij vast kon maken. We leenden ski's, schoenen en  stokken en daar gingen we! Eerst leren hoe een sleeplift werkt. Dat had Stefan snel door. Toen een klein beetje oefenen met remmen en sturen. En toen naar beneden. Dat ging wonderbaarlijk goed. Na drie keer kon Stefan zonder tuigje. En hij kon ook alleen in de lift. Kortom, een natuurtalent!

Stefan ging in zijn eentje berg op en af. Ik kon hem intussen filmen.


Een keer ging het mis. Toen botste hij en ging over de kop. Dat zag er heel eng uit, maar hij was ongedeerd en ging gelijk weer met de lift naar boven. Toevallig had ik het ongeluk gefilmd, en achteraf vond hij het superstoer om dat aan anderen te laten zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten