vrijdag 18 september 2015

Kajakken op Borrevannet, 10 juli 2015



Ik ben al een tijdje op zoek naar een tweepersoons kajak om samen met een van de kids te peddelen. Een belangrijke eis is dat hij licht is, zodat ik niet de hulp van een andere volwassene nodig heb om hem te tillen. Ik heb mijn oog daarom op een opblaasbare kajak laten vallen. Een collega van mij heeft er zo een en die mocht ik lenen om uit te proberen. Vandaag ging ik ermee op pad op het Borrevannet. 

Dat was onwijs leuk!

Het waaide een beetje maar daar had ik geen last van. Ik heb het hele Borrevannet rondgevaren. Met de handpomp van mijn collega duurde het oppompen wel erg lang (ruim drie kwartier, terwijl ze op internet minder dan 10 minuten zeggen). Ook het droog krijgen achteraf valt nog niet mee. En het gewicht is aan de hoge kant. Ik moest de kajak van het Borrevannet bij het natuurcentrum naar boven naar de parkeerplaats sjouwen en dat was behoorlijk zwaar. Ik weet het dus nog niet…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten