zaterdag 10 oktober 2015

Bosbessenwandeling, 9 augustus 2015



Dit jaar is een geweldig goed bessenjaar. In de bossen stikt het van de bosbessen en andere bessen. Gisteren fietste ik bij Sande en zag daar enorme hoeveelheden lekker dikke bosbessen. Daarom gingen we vandaag gewapend met bessenplukker en twee emmers naar dezelfde plek. Het waren er inderdaad veel. We hebben lekker gesnoept en ook aardig wat in de emmers gedaan. En we hebben er meteen maar een leuke wandeling van gemaakt.

Tijdens de fietstocht gisteren knapte opeens de bout waar het zadel mee vastzit. Toen moest ik verder zonder zadel, dus voortdurend staand op de pedalen. Da’s geen pretje! Het zadel met zadeltasje had ik aan het stuur gehangen. Opeens merkte ik dat ik de fietspomp was verloren.

Wonder boven wonder vond Stefan de pomp vandaag terug! Wat een geluk!

Stefan is er klaar voor!




Lillevann bij Sande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten